Mrs Panda
Happy New Year!
Monday 31 December 2012 • 18:29 • 0 comments
Annyeong! Yeahh, harini dah 1 Januari 2012. Tak sabarnya nak daftar sekolah esok. Tak sangka aku dah form two, cepatnya masa berlalu kan? Biase nya tahun baru ni ramai yang hantar message new year dekat aku. Tapi tahun ni takde pulakk. Pelikk aku, biaselah, aku kan dah ade numb baru. Maybe ramai yang taktahu kan? Takpe, nevermind. Asalkan aku happy.


Umur Naim pulak dah lapan belas tahun. Haha, tua kan? Tua tua dia pun, aku sayang dia tau. Dia kata dia nak kerja dekat Perak atau Kedah. Huarghh! Jauhnya, aku rindu nanti achane? Takpelah, untuk kebaikan dia sementara menunggu result SPM dia.
Eh! Topikk lain dah ni


Hehe, okaylah. Itu je aku nak post tahun baru ni. Bubye, hope tahun ni lagi bermakna daripada tahun lalu.


PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • GA : New Year Giveaway by FY & NEB
  • Tutorial : Hujan dalam blog
  • Freebies : Header Part Three
  • Freebies : Header Part Two
  • Freebies : Header
  • End Year Giveaway by FD
  • Sampai Bile?
  • List Name .
  • Segmen Saya Nak Kawan Baru By Hazirah
  • Segmen Cuti Cuti By Erny

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi