Mrs Panda
BFF forever until Jannah
Friday 27 July 2012 • 03:48 • 0 comments
Hai . Hari ni aku nak cter pasal kswan baek aku (BFF) , :c: , nama dea Puteri Balqis + Siti Farahliana .:face54: Dea0rng AWSEMM + COMEL + LAWA + CANTIK pula tu . Jeles aku tau . Ahakkss :face16:, deaorng baek sngad dengan aku , bab ue aku suka kawan ngan de0rng , aku rindu gila-2 ngan de0rng .:face21:,
Raya jemput dtang rumahh eahh sayangs . Kat bwah nih picca dea0rng . :face17:


Puteri Balqis . ♥ Comel khann dea ?

Farahliana .

Dea pun comel khann ? hehe . Sayang dea .

Adam + Balqis . WTF ?
Hehe .


ni fesbuk de0rng .

Sayang kau0rng until Jannah . Insyaallah .:t:










PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Just 3 words .
  • Free time at skowl today ♥
  • Saranghaeyo Kpop ♥
  • Ramadhan Datang Lagi XD
  • Jalan-jalan .
  • Ramadhan dah nak dekaddd .
  • Bufday Radin Nurul Ain ♥
  • Cursor Part 1
  • Header Part 1
  • Background doted-2

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi