Mrs Panda
Pencarian Sponsor untuk GA akan datang
Thursday 10 January 2013 • 20:58 • 3 comments


Cer korang tengok banner dekat atas tu. PENCARIAN SPONSOR. hoho, actually bulan dua nanti saya nak buat Giveaway. Insyaallah kalau ada masa lapang saya update. Dan sekarang saya tengah cari sponsor untuk GA tersebut. siapa yang baik hati tu, mohon la jadi sponsor.

Hashtag :

#KalauAndaJadiSponsor , follower di blog akan bertambah!
#KalauAndaJadiSponsor , follower di twitter akan bertambah!
#KalauAndaJadiSponsor , akan ramai peserta klik churp churp anda!
#KalauAndaJadiSponsor , pageview akan bertambah!
#KalauAndaJadiSponsor , like page akan bertambah!
#KalauAndaJadiSponsor , subcribes di facebook akan bertambah!

Okey nampak kan? So saya harap ada orang yang nak jadi sponsor untuk saya nanti. Yang nak jadi sponsor saya, PM saya dekat facebook . kalau ada apa apa pertanyaan, boleh bertanya di twitter

Yang nak jadi sponsor tu, mohon listkan :

barang yang nak disponsor :
untuk berapa pemenang : 
senaraikan page/twitter biar peserta senang nak follow/like :
url blog :
contoh gambar yang nak disponsorkan :

Okey lagi ape erk? Haha, korang listkan jelah apa yang patut. korang boleh sponsor :

- edit blog
- top up
- baju
- keychain
- buku nota
- novel 
- komik
- kraf tangan sendiri
- tudung / selendang
- contact lens
- dan lain lain



PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Nak pergi GDA dekat Sepang tu!
  • Happy New Year!
  • GA : New Year Giveaway by FY & NEB
  • Tutorial : Hujan dalam blog
  • Freebies : Header Part Three
  • Freebies : Header Part Two
  • Freebies : Header
  • End Year Giveaway by FD
  • Sampai Bile?
  • List Name .

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi