Mrs Panda
Al-Fatihah :'(
Tuesday 18 June 2013 • 00:59 • 0 comments
Lama tak update blog. Harini aku ada cerita tak berapa nak gembira. Kawan aku ada bagitahu aku, yang budak darjah 2 sekolah kebangsaan Parit Raja meninggal semalam. Sebab dia gelongsor dekat pemegang tangga dari tingkat dua time balik. Kesian budak tu, even aku tak kenal pun budak tu dah ajal dia kan. Mula mula dia cuma pengsan je, then balik rumah dia terus meninggal. Tuhan lagi sayangkan dia. Aku ucapkan takziah dkat keluarga budak tu. Jom sama sama kita sedekahkan Al-Fatihah dkat arwah adik Muhd Khairul Hakimi Bin Abdul Ghani. Semoga dia ditempatkan di tempat orang2 yang beriman. Aminnn.


PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • MINI GIVEAWAY BY SYIERA & LIENDA
  • Simple Giveaway By Nina & Hani
  • HTML colour codes
  • Segmen : Blogger Pilihan Saya
  • Demam Gwiyomi!
  • SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??
  • Cerpen
  • Mega Giveaway by FY &NEB
  • Header
  • Road to Melacca!

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi