Mrs Panda
Cerpen
Friday 15 March 2013 • 02:56 • 0 comments

takd kene mengena. lol---'

Annyeong! Lama betul aku tak check blog aku ni. Sian dia, dah bersawang dah. K, lol-''.
Kat sekolah aku ada buat pertandingan 'menulis cerpen'. Aku cuba lah join, mana tahu dapat hadiah. Aminn. Hadiah no.1 - RM400, no.2 - RM 300, no.3 - RM250. Fuhh, mana tak nya aku nak join. Lumayan kot hadiah nya. Setakat ni aku dah buat dua muka surat. Cerita pasal penyiasatan. Wahh, bangga siut, tak perna pernah pernah aku tulis karangan smpai dua muka surat sekaligus. Yeayyy! Tepukkan tangan untuk aku! ---'' Hoho, itu je nak update harini. Setelah sudah berminggu minggu tak online. Kbye (:


PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Mega Giveaway by FY &NEB
  • Header
  • Road to Melacca!
  • CNY Giveaway by Saidatul Hazirah
  • First ever Giveaway by I & A
  • HIJABSTER GIVEAWAY BY SHIDAIZY BOUTIQUE
  • Pencarian Sponsor untuk GA akan datang
  • Nak pergi GDA dekat Sepang tu!
  • Happy New Year!
  • GA : New Year Giveaway by FY & NEB

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi