Mrs Panda
Sayang Dia !
Monday 10 September 2012 • 06:22 • 0 comments
Woowittt woo wittt ~ Haha , happy nohh aku harini . Dia tu kan , dia lha , husband aku tuu , sweet gila nak mati siutt ~ Dia bagi linkk niyh Tuhan jagakan dia
. Ohmeiigii , dengar lagu tu banyakk kali bub tu lagu fav. aku nohhh . Pehhh , gila aku harini dibuaddnya ! Pastu , dia suruh aku misscall dia , then dengar C.R.T dia lagu :face42:Aku suka dia , pun lagu fav. aku :face50:, lagi sweet plus plus ! Bytheewayy , dia milikk aku kayy *ececehhh . Please ! Jangan rampas dia daripada aku . Okay kayy , itu je nak post harini:face67: . Aku tak pernah bosan dengan dia . Kbaii ~

:face42::face42::face42:


PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • New boyfie ! ♥
  • Esok nak gi Terengganu -.-'
  • Selamat Hari Raya blogger !
  • 2 days more ! Selamat Hari Raya Aidilfitri !
  • Alamakk ! Raya dah dekaddd .
  • Cursor effect ( cun melecun )
  • Adriana ♥ Irwan .
  • BFF forever until Jannah
  • Just 3 words .
  • Free time at skowl today ♥

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi