Mrs Panda
Hari Amal
Saturday 20 October 2012 • 03:15 • 0 comments
Assalammualaikum and holla ! Tadi pagi , sekolah aku (SMK Tun Ismail) ada Hari Amal atau Pesta Graduasi . Ada graduasi disitu sebab plus dngan hari anugerah. Aku dtang pukul 8 pagi , then tunggu membe aku (Radin) . Punye lame aku tunggu , call dia tak dpat dpat , rupenye dia guna num celcom , grrrr ~ Habis kredit aku lekkk . Aku tunggu then tunggu , tak sampai gak , aku bosan , then aku jalan pusing satu sekolah . Lepastu , jumpe Fa Yun , then dok lepak dngan dia smpai Scha datang -.- Lama juge aku tunggu dia ni , then membe aku call (Nadia) dia suruh aku tunggu dia dekat koperasi -. Lepas dia dah sampai , kitorang tigaorang tak termasuk Fa Yun jalan g dekat tmpat jual jual tu -.- Ade lagi orang call , tgok tgok , Irna pulak . Hadoii , ape seyhh ape . Kau nak bunuh aku suruh ulang alik pergi koop ? Agak agak lah kan . Blaa -_- blaa -_- blaa . Kitorang berempat ni pun jalan lagi , pastu , nampak kereta putih lalu dpan gerai , tngok dalam . Ha ! Ade pun kau Radin , aku pun ikiut kereta tu smpai tmpat gerai kek kakaknya Radin ni . Dia turun kereta then bwak satu kotak ni . Aku pun tolong keluarkan barang2 dalam kereta tu , then susun atas meja . Lepas dah susun tu , aku pndang lah belakang . Perghhh ! Ramai gile budak beli kek , hoho . Bengang gile aku -_- . Lepas dah reda sikit , aku dngan Radin pun jalan cari budak 3 orang ni tadi . Pergi dekat dataran ilmu , ada live band . Kitorang pun apalagi , pergi kat situ , then jumpe pun diorang . Ade Adriana dngan Syeera yang baru keluar dari sekolah darjah khas . Dah penat jalan dngan Radin , duduk lah kat situ dngan diorang . Tunggu live band ni lambat lagi , tapi takpe ! Aku tunggu je . Berape minit uee , live band pun mule . Ohh tidakkk , best wooo ~ . Lepastu .. Berape punya bnyak lepastu lah aku ni . Oh thennn , nmpak Abang Faiz dekat belakang pentas . Ohh ohsemmm nya , comel gituuhh dngan kemeja hitam dia . Tergugat iman aku -.-' Lepas habis persembahan , kitorang ni pun gi lepak dekat kelas . Mase otw ke kelas , dekat tangga ada kerusi aku . Perghh ! Anjingg betul , siape pulak yang campak kat situ . Masukk kelass lagi macam babi beranak , bersepahh gile macam sarang anjingg . Bongokk punye sial .
ni lah rupe kelas aku , tu irna as a model .

Bythewayy , kitorang tak kemas pun . Tak terniatt langsung . Sepahh gile ahh . Kitorang lepak smpai pukul 2 , dah pukul dua tu . Kitorang panjat tembok pulak , biaselah . Malas nak lalu pagar , jauh sangat . Dah panjat uee , semua balik . Dah balik uee , update status . Ape seyhh ape . Thanks korang happy kan aku . :')










PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Terima Kasih !
  • Legoland !
  • Sayang Dia !
  • New boyfie ! ♥
  • Esok nak gi Terengganu -.-'
  • Selamat Hari Raya blogger !
  • 2 days more ! Selamat Hari Raya Aidilfitri !
  • Alamakk ! Raya dah dekaddd .
  • Cursor effect ( cun melecun )
  • Adriana ♥ Irwan .

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi