Mrs Panda
Legoland !
Friday 5 October 2012 • 00:15 • 0 comments
Hai , hari Selasa , 2 Okt lepas aku pergi LEGOLAND . Woo ! Best gila bapakk ahh kat sana . Tapi cikgu aku kata , jangan ikut style budak kampung sangat , ikut style budak bandar . Apalah cikgu aku ni , haha , biasa budak jakunn kan . Okay , first uee kitorng ( aku , ana , syeera , nad ) pergi tempat apabnda ahh , dok dalam uee thenn pusing2 . Peningg waa ~ Then kitorng pergi dekat roller coaster , woww ! Gila bapakk ah , memula takut . Last last naik banyak kali . 15 k0wtt , tak de ahh bnyak sngat , ada membe aku ni lagi teruk , 30 kalii waa ~ Tapi campur2 lah , bukan yang  tu je , roller coaster lain pun ada . Yang paling best , roller coaster yang 'kingdom' . Dah lah tinggi gila bapakk . Then pergi studio 4D . Pun best juga , sampai basah2 . Hewww :D Banyakk sangat ahhh permainan kat sana , sampai tak ingat aku main apa lagi kat sana . Haha , paling lawak , bawakk kereta kecikk . Best wuu , 2 kali main benda uee . Last sekali aku naik benda niyhh .
Ohsemmm , bythewayy , aku nak pergi lagi . Nasib baik dapat diskaun . Kena bayar RM80 , kalau tak ada diskaun kena bayar RM140 . Huhu , penadd gila2 . Then time nak balikk uee kena sound dengan cikgu bub lambat . Hokalohhh , lagipun aku dah sampai bas , siap salin baju dalam uee lagi . Huhhh , lepas pergi LEGOLAND , pergi ANGSANA pulak . Pun sama , cikgu suruh berkumpul pukul 8 , aku pukul 8 lebih baru sampai . Kena sound lagi , pehh nak menangiss waa ~ Thenn pergi DANGA BAY , tak ada benda punn kat sana . Bosan , cuma ada funfair je , ingat aku ni bebudakk ke hapee . Aku tak pergi pun kat situ , budak budak lain pergi main main dekat funfair , aku duduk dngan member aku sambil main m8 dngan 'HUSBAND' aku . Fuhhh , siap nangiss agi aww (takada kena mengena) . Lepas dah balik DANGA BAY uee , kat dalam bas , lagu Beautiful Night pulak muncul . Haha , B2UTY semua nyanyi . Pehhh , niat tu nak nganjingg sebenarnya . Bythewayy , happy gila bapakk . Then dah sampai sekolah , aku balik bawak moto . Pukul 11 gituhh lah sampai sekolah . Nasib baik ada kazenn aku , adalah orang teman aku kat umahh . Okay ! Itu je . 
                                 *Penad menulis 'Saidatul Hazirah'


PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Sayang Dia !
  • New boyfie ! ♥
  • Esok nak gi Terengganu -.-'
  • Selamat Hari Raya blogger !
  • 2 days more ! Selamat Hari Raya Aidilfitri !
  • Alamakk ! Raya dah dekaddd .
  • Cursor effect ( cun melecun )
  • Adriana ♥ Irwan .
  • BFF forever until Jannah
  • Just 3 words .

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi