Mrs Panda
Puasa baru je SEMINGGU.
Sunday 21 July 2013 • 00:28 • 0 comments

Annyeong. Agak lama jugak kan aku tk update blog aku ni. Dah berhabuk habuk dah. Sebenarnya banyak cerita cerita yang best sebelum ni. Hmm, nak buat cemana rumah tkd WiFi. Harap sekolah abah je lah kalau nk online. 
Okay, puasa dah seminggu lebih. Alhamdulillah. Then semalam ummi ajak pergi expo. Cari baju raya katanya. Kenapa lah cepat sangat cari bajunya. Hmm, aku tanya ummi,

aku : kenapa awal sangat?
ummi : lambat lambat nanti ramai pulak. susah nanti nk pilih baju.
aku : memanglah. tapi ni awal sangat. beli minggu depan ke, kan senang.
ummi : kau nk ikut ke tak? kalau tknak ummi pergi dngan adik je.
aku : hmm, yelaa yelaa.

Gerak agak agak pukul 9:30 pm gituh. Then dekat expo. Berlambak nya orang dekat expo ni. Sesak betul, sampai jalan pun berlanggar langgar. Masa mula mula sampai tu singgah dkat kedai kawan Angah jap. Then baru gerak jalan jalan cari baju. Dah sampai tengah tengah tu, punya banyak baju lawa lawa. Sekarang kan trend peplum kan. Memang banyak betul bajunya, sampai tk tahu nk pilih yang mana. Dah pukul 11 pm ni, satu benda pun belum beli. Then pergi kedai baju yang dkat depan kedai Irna. Dekat situ banyak baju lawa lawa. Kaki dah penat + ngantuk, beli je baju dekat situ. Baju adik aku tak tercari pun dari tadi. Takd saiz katanya. HAHA!

ummi : tahun ni nk tema apa kak?
aku : nak turquiose lah. warna tu comel gila.
ummi : turquoise? boleh lah. lawa juga. pergi lah pilih baju yang kau nk sane.
aku : okay *banyak nye baju lawa2, kalau boleh nk semua.

Dah jumpa dah baju warna turquiose yang lawa dan simple. Then ummi terjumpa baju yang warna oren. Alamak! Taknak! Taknak

ummi : kak, yang oren ni lawa kan?
aku : lawa, tapi kan dh pernah guna.
ummi : bila?
aku : masa kakak darjah 5 tu.
ummi : alahh, tu dah berzaman lah.
aku : ummi nk beli, beli lah. kakak nk turquiose juga.
ummi : suka hati kau lah kak.
Then dah jumpa baju yang aku nak tu, terus balik. Baju mak aku and adik aku tk terbeli pun. Balik pun dekat dekat pukul 1 am. Penat betul. Hmm, okaylah. Idea dh kosong. Kbyee, Assalamualaikum :3







PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Al-Fatihah :'(
  • MINI GIVEAWAY BY SYIERA & LIENDA
  • Simple Giveaway By Nina & Hani
  • HTML colour codes
  • Segmen : Blogger Pilihan Saya
  • Demam Gwiyomi!
  • SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??
  • Cerpen
  • Mega Giveaway by FY &NEB
  • Header

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi