Mrs Panda
Otak gila Gitar ohh !
Thursday 8 November 2012 • 17:43 • 0 comments

Assalammualaikum and holla semua ! Haha , nak tahu satu cerita tak ? Aku sekarang ni dah gila gitar ohh . Sejak masuk camp haritu , terus tetiba gila gilakan gitar ni . Time sebelum gi camp ue tak de lah sampai macam ni , main pun tak selalu . Sekarang ni aku dah boleh bawak lagu aku suka dia , tuhan jagakan dia , berdua lebih baik dngan pujaan hati . Time lagu pujaan hati ni , mesti menangis . Tak tahu kenape , takkan lah ingatkan ex aku pulak kan , hehe . Hmm , okay lah . Nak sambung main gitar ni .



PASTFUTURE
Owner
Assalamualaikum and Hai. This is my blog for my items. You can follow my instagram, facebook to purchase the items. Happy shopping (:

Walkie Talkie

My Status
>> Balik Kampung (Pahang)
date : 13/12/13
at: 10pm


>> Holiday!
date : ???? tak ingat
at: 8am


>> Cinderella hilang kasut?
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

History

  • Camping ! Kolam Air Panas
  • Byee korang . Aku sayang korang aww :')
  • Yeah ! New boyprengg malii !
  • Happy Eid-Adha !
  • Kuih , kuih ! Siapa nak buang . Buang ?
  • Suami Aku Ustaz .
  • Sedih + menangis tak berlagu :')
  • Hari Amal
  • Terima Kasih !
  • Legoland !

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : HyunZi